Brev:
Mælk til dreng på 9 mdr.
16. september 2006
Alder:
9 mdr.
Mælk til dreng på 9 mdr.
Hej,
Jeg har en dreng på 9 mdr, en stor en af slagsen.. :-)
Han vejer 12 kg og måler ca. 81 cm.
Mit spørgsmål går på, hvor meget modermælkserstatning han skal have i denne alder?
Nu får han ca. 500-600 ml pr dag. Men er det ikke bare 400 ml man skal give sit barn for at få deres jernbehov dækket???
Vil jo helst ikke have han bliver sådan en tyk lille bamse!
Må han i stedet for sødmælk, drikke letmælk eller minimælk?
Mange spørgsmål, men er i tvivl.
Kærlig hilsen
Vicky