Brev:
Gå? 10 mdr
15. september 2006
Alder:
10 mdr.
Gå? 10 mdr
Kære Helen
Ja, så er jeg her igen med et spørgsmål om min datter, som nu er blevet 10 mdr. :-)
Fiona kommer nu rundt i huset, hun sidder på sin ende med det ene ben strakt tilbage og det andet bøjet under sig....og så går det ellers fremad. Det er en lidt bøvlet fremgangsmetode, som tit gør hende hidsig, f.eks kan hun ikke komme frem, hvis hun ikke har bukser på.
Jeg kan dog læse i et af dine andre svar, at jeg selv kan prøve at sætte hende i kravlestilling, så det kaster jeg mig over i weekenden.
MEN, mit spørgsmål til dig er så:
Er det normalt, at hun slet ikke prøver at rejse sig op ved noget? Og når hun står op (kortvarigt) ved min hjælp, viser hun SLET ingen tegn på, at ville flytte fødderne? Burde hun ikke det i denne alder, selvom hun er født 6 uger for tidligt?
Det var alt for denne gang, rigtig god weekend.
Kærlig Hilsen
Mette