Brev:
Leg og underholdning 8½ måned
20. august 2006
Alder:
8 mdr.
Leg og underholdning 8½  måned
Hej Helen
Jeg mangler nogle gode forslag til hvad jeg kan lege og underholde min datter på 8½ måned med? Hun er begyndt at kravle for 2 uger siden og er meget ivrig efter at komme op at stå og vil gerne gå, når vi holder hende.
Hun virker ikke som om hun kan holde opmærksomheden ret længe, hvis vi prøver at lege noget med hende (titte-bøh, stable klodser eller andet). Men hvis hun sidder og undersøger noget selv kan hun godt sidde lidt længere, men det skal helst ikke være legetøjet - gerne papir, rygsæk, bæresele eller andre ting der er rundt omkring i huset.
En anden ting, så har jeg utrolig svært ved at finde ud af hvornår hun er mæt. Det virker som om hun bare altid åbner munden og tager imod indtil vi stopper. Det er portioner som 2½ dl havregrød om morgenen, ½ stykke rugbrød med pålæg + frugt til frokost, etc. Hun vender ikke hovedet væk eller lukker munden. Hvis hun endelig reagerer så bliver hun sur.
Tak for svar.
Med venlig hilsen
Dorte