Brev:
Vil ikke tage flaske, lyde og vejrtrækning
6. august 2006
Alder:
7 mdr.
Vil ikke tage flaske, lyde og vejrtrækning
Hej
Jeg er ny på denne side og håber, at du kan hjælpe mig med et par spørgsmål.
Jeg har en dreng på godt 7 mdr, som jeg indtil videre har ammet. Han får havregrød til morgenmad, grød til frokost, og kartoffelmos med moste grønsager til aften. Her i mellem bliver han ammet eftermiddag, aften og nat.
Jeg vil dog gerne stoppe med at amme, da jeg ikke trives så godt med det længere, men nu vil min søn lige pludselig ikke tage flaske, før hen har det ikke været noget problem, når han blev passet ude, men nu vil han bare ikke have MME Jeg har forsøgt at give det i flaske, kop, drikkekop og med og uden sukker - intet hælper, han får Allomin 2. Håber, at du har en god idé til, hvad jeg kan gøre...
Mit andet spørgsmål er, jeg vil gerne give ham lidt at prøve og tygge på. Jeg har prøvet med et flutes og agurkestænger, hvad kan jeg ellers give ham? Jeg har hørt lidt om ostestænger, er det de der runde, som man kan købe til børn?
Mit sidste spørgsmål er lidt sværere at forklare. Min søn laver en i mellem nogle sjove lyde. Han ligesom lyder som om, at han har svært ved at få vejret. Det er ikke fordi, at han gisper efter vejret men laver i stedet sådan nogle mærkelige hvinende lyde en gang i mellem. Er det fordi der er noget med vejrtrækningen eller er det fordi, at han øver sig i lyde - det lyder altså farligt..
På forhånd tusind tak for hjælpen.
Med venlig hilsen
Lone