Brev:
8 mdr. vil ikke sove selv
6. august 2006
Alder:
8 mdr.
8 mdr. vil ikke sove selv
Hej Helen
Mange tak for alle de gode råd, dem har jeg virkelig kunne bruge :) Min søn Bertram bliver 8 mdr. om en uges tid.. alting går som det skal, han elsker alt mad og kravler noget så fint og har gjort det et par uger.. Han er fuld af liv og griner stortset hele tiden :)
Det eneste problem er når han skal sove om aften!! Om dagen tager han to gode lange lurer i sin barnevogn, vi kører ham ikke i den, vi lægger ham bare og så falder han i søvn af sig selv.. Men om aften er det noget helt andet.. Han kommer i seng kl. 19, inden har han fået en masse aftensmad og et dejligt bad og en flaske ca 150 MME.. vi putter ham, synger lidt, siger godnat.. og så begynder det ellers.. først rejser han sig bare op af sengen og står og råber på os.. vi går ind lægger ham ned siger godnat, han rejser sig igen... sådan bliver det ved indtil han er så træt så han ikke kan andet end at græde... så plejer vi at give op og lægge ham i barnevognen hvor han så skal køres lidt frem og tilbage og han falder hurtigt i søvn!!
Vi har prøvet at starte med at lægge ham i barnevognen, men han vil heller ik rigtig falde i søvn der, kun hvis vi køre frem og tilbage med ham et stykke tid...! Når han så har sovet en time lægger jeg ham ind i seng, det vågner han ikke af.. er det okay eller er det helt forkert? Jeg ville gerne have han lærte at falde i søvn selv om aften(helst i sin seng), men det er ligesom om han bare ikke vil give slip på dagen!! er det okay at køre ham i barnevognen?? hva så når han bliver ældre??
På forhånd tak.
Mange venlige hilsner
Mille