Brev:
Kost og mælk til dreng på 8 mdr.
6. august 2006
Alder:
8 mdr.
Kost og mælk til dreng på 8 mdr.
Hejsa,
Jeg har en dejlig dreng - Laurits på godt 8 mdr. Vil høre om hans kostplan ser fornuftig nok ud, og om han får mælk nok?
Morgen, ca. 7-8: Havregrød el. øllebrød samt 100 ml mme af kop
Frokost, ca. 12: Fuldkornsgrød samt 100 ml mme af kop
Eftermiddag ca. 15: Frugt, A 38 samt 100 ml mme af kop
Aften ca. 17.30: Grøntsager, kartofler, kød samt 100 ml mme af kop
Godnat ca 19.30: 180 ml mme af flaske
Han drikker meget lidt vand, det har han nok arvet fra sin mor :-), men stortrives.
Indimellem får han også brødskorper, ostestænger osv.
Har tænkt på at starte op med at give ham rugbrødshapsere, har du nogen gode forslag?
Hans vægt er ca. 10.5-11 kg, og måler omkring 77-78 cm, er det ok??
Han kravler endnu ikke, men vi er blevet enige om, at det måske er fordi han er lidt tung bagi, der er jo nogle kilo bag den lille fyr!
Mange hilsner
Vicky