Brev:
Sur derhjemme
3. august 2006
Alder:
9 mdr.
Sur derhjemme
Hej Helen
Det føles som om at vores datter på 9 måneder keder sig hjemme i de vante omgivelser. Jeg er tit alene med hende hele dagen da min mand arbejder i butik og jeg skal hele tiden forsøge at finde på ny underholding for at hun ikke brokker sig.
Når jeg tager ud at handle eller besøger andre er der ikke nogen problemer, så er hun vældig glad. Det samme gælder med hendes spisning. Derhjemme gider hun næsten ikke spise, men hvis der er andre mennesker eller anden underholding i nærheden vil hun gerne.
Er det helt normalt og har du et råd til hvad vi kan gøre?
Med venlig hilsen
Tina