Brev:
Pyldren, 7mdr
30. maj 2006
Alder:
7 mdr.
Pyldren, 7mdr
Hjælp!!
De sidste 3 dage har min datter, der nu er blevet 7 mdr pylret for vildt! Hun vil ikke sidde, ikke ligge på maven, ikke være på armen og ikke.......og det driver mig til randen af vanvid. Jeg bliver fuldstændig stresset/angst ved tanken om, hvad der NU kan være i vejen. Drænene bør jo stadig virke (de har været i i 4 skønne uger), maven fungerer, da hun har taget sit Movicol i et godt stykke tid, hun virker ikke til at have ondt i ryggen igen - ja faktisk kan jeg ikke finde en eneste grund til, at hun skal pyldre.
Hun har ingen feber og jeg synes ikke, det ser ud til, at der er tænder på vej. Hun er ikke rigtig syg, for vi kan godt aflede hende, og hvis storesøster er i farvandet, er der store smil og kæmpe grin. Desuden er hun i ok humør om formiddagen.
Hun virker dog mere træt og gnider sig MEGET i øjne, ører og næse i løbet af dagen - kan så små børn have allergi?
Jeg ved godt, at jeg er utrolig sårbar over for hendes gråd efter de første 5 mdr´s konstant gråd og skrigen, så derfor tænker jeg, at jeg hellere må spørge dig til råds, før panikken helt får tag i mig (hmm, måske nok for sent)........så, er det normalt, at de har perioder med pyldren, eller skal jeg endnu engang sætte det store apparat i gang for at finde ud af, om der er opstået et nyt stort problem?
Puha, glæder mig til at høre fra dig :-)
Kærlig hilsen Mette