Brev:
Dreng på 9 1/2 måned vil have mad om natten
17. oktober 2003
Alder:
9 mdr.
Dreng på 9 1/2 måned vil have mad om natten
Min dreng på 9 1/2 måned har de sidste ca. 1 1/2 måned sovet rigtig dårligt om natten. Han vågner som regel mindst en gang og ofte 2 gange, hvor han begynder at græde helt vildt. Han skriger virkelig og selvom vi tager ham op græder han videre indtil vi laver en flaske til ham. Derudover sover han ofte ret uroligt.
Han starter med at sove på sit værelse, men ender altid i vores seng. Han spiser ellers godt om dagen og er meget glad og harmonisk om dagen. Er også begyndt at sove godt om dagen, d.v.s mere sammenhængende søvn, hvor han ellers fra ca. 3 måneders alderen til han var 8 måneder kun sov 1/2 time af gangen.
Vi er ret frustrerede over hans reaktionsmåde om natten og det at han nogle gange skal have mad 2 gange.
Kan det være tænder? Han har fået 3 og der er muligvis endnu 1 på vej?
Venlig hilsen
Mette Hansen