Brev:
Udendørs/indendørs aktiviteter
17. oktober 2003
Alder:
8 mdr.
Udendørs/indendørs aktiviteter
Hejsa
Her sidder jeg så og tænker over hvad Noah og jeg skal lave idag. Vi skal godt nok til rytmik kl. 11. Men jeg synes godt "vi" kunne bruge nogle nye udfordringer.
Han er 8 mdr gammel og kan sidde rank og flot. Triller rundt så man bliver helt svimmel og så kan han kaste sig frem efter legetøjet. Så der er ikke rigtig nogle begrænsninger efterhånden.
Så var det jo jeg tænkte om I havde nogle gode ideer til hvad man, i løbet af en dag (som godt kan virke lidt lang) kan lave?
Altså en typisk dag her er:
Morgenmad, i tøjet m.m
Ud at sove en lille lur
Måske køre en tur i klapvognen.
Handle
Lege på gulvet
Lege selv på gulvet (mor dur ikke så meget mere, men vil SELV!!!)
Sove en lille lur
Måske på byggelegepladsen
Sidde på gulvet med grydeskeer etc, når mor laver mad
Spise mad og en lille smule leg
og så i seng.
Dog går vi også i legestue 1 gang om ugen og rytmik. Men det er ved at være lidt kedeligt synes jeg.
Please hjælp mig med nogle ideer!!!
De modtages med kyshånd
Mange hilsner fra Lise