Brev:
Jerntilskud, er det nødvendigt?
17. oktober 2003
Alder:
7 mdr.
Jerntilskud, er det nødvendigt?
Hejsa
Min søn på 7 måneder får meget hård mave af jerndråber. Derfor har jeg valgt at stoppe og sørge at han får jern gennem kosten. Er det en dårlig ide?
Jeg synes bare ikke det kan passe at han skal have hård mave til han er et år, og derfor skal undgå bananer, gulerødder og yoghurt og den slags som han godt kan li' pga jerndråberne.
Tak for hjælpen
Mange hilsner
Gitte