Brev:
2 årig frisk om aftenen
16. oktober 2003
Alder:
2 år
2 årig frisk om aftenen
Jeg har en datter på godt 2 år, som altid har været meget svær at få til at sove om aftenen. Hun er simpelthen frisk som en havørn, går rundt og leger, synger og hygger sig rigtigt. Om morgenen har vi så problemet med at få hende op.
Hun er sådan set træt nok når hun kommer fra dagpleje, men når vi har spist aftensmad ved 17.30-tiden går der ca. 1/2 time og så er hun frisk igen. Jeg synes ikke vi kan trække aftensmaden til senere (da hun er frygtelig sulten hele eftermiddagen) og så lægge hende i seng umiddelbart herefter, men situationen p.t. er heller ikke holdbar, hverken for hendes eller vores skyld!
Har I en idé til, hvorledes vi kan gøre vores lille b-menneske til lidt mere a?
(PS/Hun sover p.t. kun ca. 1,5 time til middag i dagplejen, og i weekenden slet ikke fordi hun sover til 9 lørdag og søndag morgen)