Brev:
Dårlig soverytme
16. oktober 2003
Alder:
6 mdr.
Dårlig soverytme
Vores datter på snart 6 måneder har fået en meget dårlig søvnrytme om natten. Tidligere sov hun igennem fra ca. 20 til 4 om morgenen, hvor jeg ammede hende. Herefter sov hun til omkring kl. 6-7.
I den sidste måneds tid er hun imidlertid begyndt at vågne op til 8 gange hver nat. Oftest er det kun en sut hun mangler - vi tager hende op hvis ikke det er nok, og efter et par vug i armen sover hun igen. Jeg er holdt op med at amme hende om natten i håb om at det ville kunne få hende til at sove igennem om natten - men uden held. Det skal også lige nævnes at hun har fået sin første tand.
Vi synes efterhånden vi har prøvet alt - Faderen har også taget hende nogle nætter alene i håb om at det hjalp - men uden held.
Håber du har et godt råd.