Brev:
Datter på 7 1/2 mdr. vil kun ammes og ikke sove aften og nat
7. oktober 2003
Alder:
7 mdr.
Vores datter er 7 1/2 mdr. og vil kun have brystmælk. Derudover har vi store vanskeligheder med at lægge hende til at sove om aftenen, hvor hun græder uafbrudt og om natten vågner hun meget tit og vil hele tiden ligge ved moders bryst.
Vi har i 2-3 mdr. forsøgt os med vælling, grød og anden slags mos uden nogen succes overhovedet.
Hun har fra fødsel ikke ville bruge sut og derved har det og også været næsten umuligt for os at prøve at give hende en flaske.
Om aftenen når vi lægger hende i seng, begynder hun at græde som går over i hysteri. Vi prøver at lære hende selv at falde i søvn ved at gå ind til hende med x-antal min. mellemrum. Men på 4 dagen da hun havde skreget i 2 1/2 time gav vores nerver op og vi tog hende op. Lige såsnart vi tager hende op falder hun helt til ro og i søvn. Vi er ved at være desperate og godt slidte hvad hun formentlig også kan mærke.
Hvad skal vi gøre?
På forhånd tak for hjælpen.