Brev:
Pige på 10 mdr vil ikke spise vores mad
6. oktober 2003
Alder:
10 mdr.
Pige på 10 mdr vil ikke spise vores mad
Hej Helen!
Min pige på snart 10 mdr vil ikke spise det aftensmad, vi spiser. Hun spiser havregrød til morgen, rugbrød til frokost, div frugt mm. Aftensmaden, hvis det står til hende er glasmad. Men kun hvis det er med pasta. Hun nægter at spiser noget som helst andet.
Jeg tror ikke hun er den store kartoffelelsker, men vores hjemmelavet pastaretter, vil hun heller ikke have. Hvad skal vi gøre? Skal vi bare holde hårdt og så må hun undvære aftensmaden den dag osv? Og hun er sulten, for hvis hendes "livret" kommer på bordet kan hun snildt spise 1-1,5 glas mad.
Kærlig hilsen
Mette