Brev:
Græder, når jeg går
27. oktober 2025
Alder:
8 mdr.
Græder, når jeg går
Kære Helen.
Tak for dig og alle dine svar:)
Min datter er nu blevet 8 måneder, og der er rigtig godt gang i hende. Hun har næsten knækket kravlekoden, men selvom hun ikke altid kravler på alle fire, så bevæger hun sig med lynets hast og kommer hurtigt omkring på sin egen måde.
Jeg har læst om separationsfasen og er med på, at hun lige nu kan blive rigtigt ked af det, når hun ikke kan se mig. Og det skal jeg da lige love for - bare jeg går ud for at tisse eller går ind i et andet rum for at hente noget, så kan hun blive helt ulykkelig - også selvom far sidder lige ved siden af hende, leger og 100% er der for hende.
Og det er netop det, som jeg ikke helt forstår. Hvorfor bliver hun så ked af det, når jeg går? Jeg er kun væk i kort tid, og jeg lader hende aldrig være helt alene, men nogle gange går jeg jo ind i et andet rum. Og hun græder også, selvom far er der. Han bliver selvfølgelig også påvirket af, at hun reagerer sådan.
Jeg håber, at du kan fortælle lidt mere om, hvad der sker:)
På forhånd tak
Mor til V.