Brev:
Påklædning - efterår og temperaturer
6. oktober 2025
Alder:
2 mdr.
Påklædning - efterår og temperaturer
Kære Helen
Min dreng er nu 10 uger gammel og da vi de sidste dage har haft et noget koldere og vådt vejr, vil jeg høre dig omkring påklædning.
Jeg tænker, at til vinter skal han nok i en flyverdragt eller lignende, når han sover ude - og selvfølgelig have hue og vanter på. Men hvad med nu, hvor det er efterår - hvor meget skal han pakkes ind? Og hvad med indenfor, hvad vil være passende her?
Jeg har forsøgt at finde en temperaturguide, men det er ikke lykkes. Jeg håber, at du vil dele lidt tanker omkring det.
Hilsen
Ms mor