Brev:
Grøn afføring - 10 uger
6. oktober 2025
Alder:
2 mdr.
Grøn afføring - 10 uger
Hej Helen
Vores dreng er nu blevet 10 uger, og han trives umiddelbart rigtig fint.
Jeg ammer ham og forsøger at lægge til efter hans behov. En gang imellem får han dog en flaske med modermælkserstatning, da vi har fundet ud af, at det giver lidt mere ro og længere søvnstræk. Det fungerer godt for os alle.
Hans afføring har dog ændret sig, så den nogle dage er meget grøn. Den har tidligere været gul - også selvom han har fået både modermælk og modermælkserstatning, så jeg kan ikke rigtig forstå, hvorfor den har ændret sig.
Er det noget, jeg skal reagere på eller er det helt normalt?
Hilsen
Ms mor