Brev:
Morgenmad 11 mdr. del 2
1. september 2025
Alder:
11 mdr.
Morgenmad 11 mdr. del 2
Hej Helen.
Mange tak for svaret på mit spørgmål.
Omkring morgenmad. Jeg har lige et par tillægsspørgsmål.
Ville det være en fordel at begynde at lave øllebrøden af alm rugbrød istedet for bondebrød? Og måske det også er på tide, at han skal have noget andet rugbrød end det, til frokost?
Og ift det med mælkeprodukter, er det så om dagen du mener, når du skriver 1 dl?
Hilsen herfra