Brev:
Legetøj - 18 mdr.
8. august 2025
Alder:
18 mdr.
Legetøj - 18 mdr.
Kære Helen .
Mit barn er 18 mdr. hun leger rigtig fint.
Hun kan også lege symbolsk, tage en klods eller lign. Op til øret og sige hej som var det en telefon. Hun sætter klodser sammen, giver dukke mad. Putter dukke og går med dukke i barnevogn. Bladrer i bøger osv.
Men nogle gange så går hun helt i “selvsving” med f.eks. et stykke tøj, som hun mærker på og hiver i og kan være optaget af meget længe.. og også især lige nu selen på barnevognen, som hun øver sig i at lukke og åbne enormt mange gange.
Er det normalt at blive så fokuseret på en ting?
Hilsen en bekymret mor.