Brev:
Skedeindgang - pige 18 mdr.
8. august 2025
Alder:
18 mdr.
Skedeindgang - pige 18 mdr.
Kære helen
Jeg har et lidt spøjst spørgsmål.
Men forleden da jeg skiftede og vaskede min datter på 18 mdr. opdagede jeg, at man kunne se skede indgangen. Det synes jeg, at jeg har læst, at man ikke kan i den alder.
Og jeg synes ikke at det har været synligt før? Men pludselig fra den ene dag til den anden. Er det normalt?
Bedste hilsner
en lidt bekymret mor.