Brev:
Indkøring i dagpleje - 15 mdr.
8. juli 2025
Alder:
15 mdr.
Indkøring i dagpleje - 15 mdr.
Kære Helen
Min søn på 15 måneder er for en uge siden startet i dagpleje.
De første to dage var jeg med ham og derefter havde han to dage, hvor han var der en time alene og det gik uden problemer.
Nu har vi haft to rigtig dårlige dage, hvor han også har været der en time alene. Men han er ked af det både når jeg går, græder flere gange mens jeg er væk og bryder helt sammen, når jeg kommer tilbage. Det er tydeligvis for meget for ham, og han er jo vant til at gå hjemme sammen med mig.
Hvordan griber jeg det an? Dagplejemor synes vi skal holde fast i den time alene, men det er utrolig svært når han er ked af det. Jeg har 4 uger til indkøring.
Kærlig hilsen
mor