Brev:
Varme i barnevogn
2. juli 2025
Alder:
7 mdr.
Varme i barnevogn
Hej Helen
Her kommer så spørgsmål nummer 2:
Hvordan er det med varme/temperatur i barnevognen? I dag har det jo været meget varmt, og da min datter sov ude, kom temperaturen hurtigt op. Jeg har en babyalarm, som måler temperaturen og selvom hun stod i skyggen, så nåede den hurtigt 28 grader.
Hvad tænker du om det?
Tak og mange hilsner
Mor L