Brev:
Videre i søvnen
23. oktober 2018
Alder:
6 mdr.
Videre i søvnen
Kære Helen
Tak for et godt foredrag i Esbjerg. Jeg har lige et enkelt spørgsmål, udover hvordan vi når formiddagsmåltidet.
Laura vågner for det meste efter 40 min. Hun klare selv at komme videre om aftenen men skal have hjælp om dagen. Ofte tager det 5 - 10 min så sover hun. Hvorefter jeg går fra hende.
Dog tager det 20 - 30 min nogle enkelte dage - hun er ikke ked, ligger og slapper af og falder i søvn. Hvis hun har spist en hel flaske inden - giver jeg hende ikke noget ved denne opvågning.
1. Hvornår skal jeg stoppe er det for længe at prøve i 30 min?
2. Kan jeg få hende nemmere videre end blot at ligge hos hende? Kan jeg fange hende inden hun vågner?
På forhånd tak
Maja