Brev:
Salt i mad
7. april 2005
Alder:
7 mdr.
Salt i mad
Hej Helen
Må man bruge saltet smør i maden til børn under 1 år?
og hvornår er børn typisk gamle nok til at man kan begynde at give dem bløde stykker grøntsager og frugt og små stykker rugbrød istedet for altid at mose maden?
Har du et par forslag til gode mellemmåltider til et barn på 7 1/2 måned?
og til sidst - hvor mange ml går der ca. på en amning...jeg prøver at regne ud, hvor meget mælk min datter får på et døgn ;-()....hvor meget vand bør hun drikke til et måltid?
Hilsen Pia - og 1000 tak for hjælpen!