Brev:
River hår ud af hovedet
7. april 2005
Alder:
13 mdr.
River hår ud af hovedet
Hej Helen
Min datter på 13 mdr. river store totter hår ud af hovedet på sig selv. Særligt når hun sidder stille i sin autostol, eller når hun ligger og er ved at falde i søn. Hun griber hårdt med fingrene ind i håret og hiver stille og roligt til.
Hvorfor og hvad kan jeg gøre ved det?
Mange tak for dit svar.
Med venlig hilsen
Merete