Brev:
Vælling eller mme som godnattår i stedet for brystet
30. maj 2017
Alder:
2 mdr.
Vælling eller mme som godnattår i stedet for brystet
Hej Helen.
Om aftenen går jeg i seng med min datter ved kl.20-21 og her er hun gerne ved brystet i en times tid inden hun slipper og sover.
Jeg har tænkt på et nyt putteritual når hun bliver 4 måneder (11 uger nu) med en flaske vælling som godnattår i stedet for brystet. Hvad siger du til det? Eller skal jeg bruge mme i stedet for vælling?
Hilsen