Brev:
Kost
24. maj 2016
Alder:
11 mdr.
Kost
Hej Helen
Jeg har lige et par spørgsmål omkring vores datters kost.
Madplanen ser sådan ud:
Kl. 6.30 får hun havregrød lavet på vand med en most banan.
Kl. 8.30 får hun brød i dagplejen
Kl. 11 får hun rugbrød i dagplejen
Kl. 14.15 får hun frugt i dagplejen
Kl. 15.30 får hun en bolle med ost hjemme
Kl. 17.30 får hun aftensmad, hun spiser det samme som os
Kl. 19 havregrød lavet på vand med en most banan
Kl. 19.30 180 ml. mme
Jeg er usikker på om det er for mange små måltider? Derudover synes jeg hun spiser meget brød?
Vores datter har aldrig været vild med mælk, så vi tænker at stoppe med flaske når hun bliver 1 år.
Hvad tænker du om ovenstående?
Med venlig hilsen
Mor til lille A