Brev:
Komælk og mellemørebetændelse
3. marts 2015
Alder:
7 mdr.
Komælk og mellemørebetændelse
Hej Helen
Jeg var i mødregruppe i går og vi kom til at diskutere, hvorfor det er at børn pludselig ikke må få komælk.
Når Sundhedsstyrelsen nu siger, at børn ikke må få komælk før de er 1 år, er det så fordi at de har fundet ud af, at der alligevel er en sammenhæng mellem komælk og mellemørebetændelse?
Kan du svare?
Tak fra mødregruppen