Brev:
Flaske om aftenen
19. oktober 2004
Alder:
10 mdr.
Flaske om aftenen
Vores dreng på snart 10 mdr. får en flaske mme (kl. 19) inden han kommer i seng.
Kan vi ligeså godt give ham sødmælk i flasken eller mætter mme bedre?
Han plejer at sove til kl. ca. 6 næste morgen uafbrudt, men nu vågner han ved 3-tiden om natten og vil ind i vores seng. Kan det have noget med separationsangst at gøre? Jeg synes det er dødhyggeligt og ved det nok skal gå over igen, men jeg undrer mig bare over grunden.
Jeg har også lige et andet spørgsmål. Når vi giver ham mad virker han næsten umættelig. Han er ikke grådig, men siger ikke selv til, når han har fået nok. Derfor stopper vi med at "fodre" ham når vi vurderer han må være mæt. Burde han ikke selv sige til?
Tilsidst må jeg bare lige prale: Jeg troede, at han ALDRIG ville lære at kravle, men nu er han begyndt at krybe lidt hver dag og det er bare så dejligt. Han gør det kun et par gange om dagen, men bare dét, at han nu har opdaget det er rart.
Mange hilsner
Den stolte mor