Brev:
Hvornår begynder man at opdrage?
18. oktober 2004
Alder:
7 mdr.
Hvornår begynder man at opdrage?
Kære Helen
Min lille pige er syv måneder gammel så jeg regner ikke med at noget er for sent endnu ;-) Alligevel spekulerer jeg over hvornår jeg med rimelighed kan begynde at opdrage hende.
Jeg tænker især på, hvornår hendes behov kan udsættes uden det vil få en negativ virkning. Hvornår kan jeg sige nej, bede hende om at sidde stille, koncentrere sig om at spise o.lign.
Hun er en vaskeægte engel så det er ikke fordi jeg er syg for at komme i gang med at opdrage på hende, men jeg ønsker heller ikke at hun ender som en lille kommandant om et par år fordi alting går efter hendes pibe.
Håber du forstår mine overvejelser.
Bedste hilsner