Brev:
Spørgsmål om afføring
15. oktober 2004
Alder:
10 mdr.
Spørgsmål om afføring
Hej
Så har jeg lige brug for lidt råd og vejledning igen ;-)
Min datter er nu knap 10 måneder, og inden for den sidste uges tid synes jeg simpelthen ikke jeg laver andet end at skifte store lortebleer... Hun er oppe på 5-6 stykker, og det er ikke småting hun laver! Jeg synes faktisk ikke hun spiser overvældende meget - og ikke mere end normalt, så det virker næsten som om der kommer mere ud end jeg putter ind! Det er ikke diarré - så tyndt er det ikke, men det er heller ikke faste pølser. Ja, det er ikke så lækkert, men jeg er altså lidt nervøs efterhånden...
Og når vi nu er ved dette delikate emne vil jeg også lige spørge om det er normalt at dele af maden kommer hele ud igen? F.eks. fik vi i aftes lasagne med stykker af selleri og persillerod i, og dem kunne jeg tydelig se i bleen nu til eftermiddag. Kan det være fordi hendes mave ikke fungerer optimalt?
Hun er 80 cm. lang og vejer godt 10 kg., så hun tager fint nok på. Hun spiser også varieret og sundt (for det meste;-))
På forhånd tak!
Venlig hilsen
Rikke