Brev:
Mavepine 1 time efter måltid
18. oktober 2004
Alder:
2 mdr.
Mavepine 1 time efter måltid
Jeg har lagt mærke til at min datter Michelle på 2 måneder har mavepine/kramper ca. 1 time efter et måltid. Hun bliver meget ked af det og urolig med hele kroppen. Det går også ud over søvnen. Det er på alle tidspumkter på døgnet og vare op til ½ time.
Jeg søger gode råd til hvordan jeg kan hjælpe hende. Iøvrigt har hun kun afføring ca. 1 gang om ugen og får stort set kun brystmælk.