Brev:
Søskende dele værelse
25. marts 2013
Alder:
9 mdr.
Søskende dele værelse
Hej,
Et lille spørgsmål angående, hvornår det vil være en god ide at vores to børn får værelse sammen?
Vi har desværre kun mulighed for 2 værelser i samme plan, så vi overvejer at de skal dele det ene værelse og vi så har soveværelse i det andet mens de er små, når de engang er store (hvor store mon?) vil vi gerne have de får hver sit værelse, men så bliver der en trappe imellem soveværelse og børneværelserne. Alternativt kan vi indrette soveværelse i en del af stueen i nogle år...
Pigen er snart 10 måneder, drengen 3½ år. Han snork-sover fra alting og vågner ikke hvis lillesøster skriger. Hun vågner tilgengæld nemmere, så tænker de helst skal kunne puttes samtidig i seng. Lige nu puttes hun 18.30 og han 20.30.... Egentligt havde jeg tænkt at hun nemt kunne blive i vores soveværelse til hun blev 2-3år.
Hilsen