Brev:
Storebror på 23 mdr
16. september 2004
Alder:
23 mdr.
Storebror på 23 mdr
Hej Helen!
Jeg er i den fantastiske situation, at jeg netop er blevet gravid med vores andet barn. I forvejen har vi Malte på nu 15 mdr. Han vil være 23 mdr når den lille ny bliver født.
Mit spørgsmål er så, hvor meget vil han "fatte" af at være blevet storebror? Vil jalousien være den samme, som hvis han var 3 år og fik en bror/søster? Glemmer han hurtigt, at han nogensinde var enebarn? Og hvornår skal vi lægge ham i eget værelse (han må jo ikke føle sig "forvist" fra soveværelset, hvor han sover i sin egen seng)? Vi skal lave tilbygning først, så det kan tidligst blive til foråret (termin er midt i maj). Hvornår kan han sove i juniorseng?
På forhånd tak!
Lotte