Brev:
Jerntilskud - 8 mdr.
12. september 2004
Alder:
8 mdr.
Jerntilskud - 8 mdr.
Vores dreng på 8 1/2 md. får 3 flasker mme om dagen (morgen, eftermiddag og aften). Samlet bliver det nok omkring 500-550 ml.
Kan vi alligevel godt give ham jerntilskud (så vi ikke behøver holde regnskab med hvor meget han drikker). Eller vil han så få for meget jern?
Og hvor meget jern skal han i så fald have - det står nemlig ikke på flasken og de vidste det ikke dér hvor vi købte det.
Hej-hej