Brev:
6 måneder og stadigt gylpende?
11. september 2004
Alder:
6 mdr.
6 måneder og stadigt gylpende?
Hej Helen
Har netop haft besøg af min sundhedsplejerske, som synes, det er meget usædvanligt, at min dreng på 6 måneder gylper så meget, som han gør. Hun mente faktisk, at vi skulle kontakte vores læge angående dette, da hun mener, at min søn for længst burde være ovre "gylpetiden".
Jeg synes da også, at det er helt vildt træls, at han gylper så meget - det er over alt! Og både han og jeg skifter tøj mange gange dagligt. Hans legetøj, vores møbler, gulvet - ALT er indsmurt i ildelugtende gylp. Og jeg render rundt efter ham med en klud hele tiden...
Men at det ligefrem skulle være foruroligende...
Måske skulle vi bare se at få afprøvet nogle andre MME-produkter. Det er nemlig eskaleret, efter at han ikke længere ammes. Men selv oven på et grød- eller mosmåltid gylper han - ofte længe efter, at han har spist.
Er det noget, vi skal være bekymrede over?
Med venlig hilsen
Ermelin