Brev:
Afbrudt nattesøvn 9 mdr.
11. september 2004
Alder:
9 mdr.
Afbrudt nattesøvn 9 mdr.
Nichlas bliver 9 mdr her den 17 sep (født 5 uger før termin) Han er den sidste uges tid begyndt at vågne kl ca. 0400 og vil have en flaske. Vi har prøvet med vand, sut og nussen, men han holder ikke med at græde før han får 100 ml mælk.
Madplan:
Morgen: grød med frugtmos og lidt brød + vand
Formiddag: Brød og frugt+ vand
Frokost: rugbrød m pålæg og sødmælk
Eftermidddag: cultura med frugt og brød
Aften: det samme som os og sødmælk
Sen aften: 200 ml Hipp 2
Nat 100 ml hipp 2
Han vågner mange gange om natten, hvor vi klarer det med sut.
Han sover fra kl. 20 til 6 ca.
Har du nogle gode ideer?
Gitte