Svar: Vanter og tommelfinger
10. september 2004
Alder:
7 mdr.
Kære Fie
Et svært spørgsmål og jeg forstår godt din bekymring. Er det mon muligt med en sut i stedet?
Derudover så må det næsten komme an på en prøve, jeg tænker at de får vanter på og se må du se, hvad de stiller op med det. Måske holder de op af sig selv eller finder andet at sutte på.
En anden mulighed er naturligvis at du laver hul på siden af handsken/luffen, så tommelfingeren kan komme ud, men du har ret i at det jo godt kan blive lidt koldt i længden. På den anden side, mon ikke dynen kan trækkes op, så de ligger lunt og godt.
Tja... jeg har lagt dit spørgsmål på siden, forhåbentlig har andre oplevet samme problem og vil give deres mening tilkende i debatten,- så kan vi begge blive klogere:o)
Fortsat held og lykke med dem.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske