Brev:
Vanter og tommelfinger
10. september 2004
Alder:
7 mdr.
Vanter og tommelfinger
Kære Helen,
Nu er det snart ved at være vante-tid igen... Laura og Elisabeth, som nu er 7½ måned gamle, sutter begge på tommelfinger, når de skal sove, og ser ikke ud til at bryde sig om sutter. Så hvad gør vi nu, når det bliver for koldt at sove i barnevognen uden vanter? De er normalt ikke til at putte indenfor om dagen...
Jeg har tænkt på eventuelt at lave nogle vanter til dem, med hul til tommelfingeren, men bliver det for koldt for tommelfingeren at være våd og uindpakket? De sutter kun på tommelfingeren, når de skal sove, og den glider normalt ud igen, når de er faldet i søvn. Jeg kunne selvfølgelig vente med at putte vanter på, til de er faldet i søvn... men de er ikke vildt nemme at få til at sove, man skal som regel gå en god tur med dem, så jeg er jo lidt bange for at vække dem!
I øvrigt trives de fint nu med far på orlov, her 14 dage efter at jeg er startet på studiet igen. Jeg savner vist dem mere end omvendt :-)
Mange hilsner
Fie