Brev:
Kravle - er han sen på den, og brug af cykelstol
17. august 2004
Alder:
8 mdr.
Kravle - er han sen på den, og brug af cykelstol
Min dreng fylder 8 mdr. her om en uge. Han er stor, dejlig, glad og trives fint. Han måler vel ca. 73 cm og vejer over 10 kg (tror jeg - det er et stykke tid siden vi har haft SP).
Han er blevet meget bedre til at sidde, men tilter dog stadig efter et stykke tid.
Det virker som om ALLE andre unger kan kravle på dette tidspunkt - bare ikke min dreng.
Når han ligger på maven kan han skubbe sig baglæns eller rotere om sig selv. Jeg har prøvet at hjælpe ham op på alle fire, men hans ben "splatter" ud til siderne....lidt ligesom Bambi.....
Han virker ellers stærk i benene, så er det bare fordi han ikke har "opdaget" at man rent faktisk kan stå på alle fire.
Der er måske bare ikke andet at gøre end at se tiden an og så bare ignorere alle kommentarerne om "nåh, kravler han ikke endnu?".
Vil du anbefale jeg venter med at prøve at cykle med ham til han kan sidde 100%?
Hej-hej