Brev:
Pige på 3½ taler med sig selv
16. august 2004
Alder:
3 år, 6 mdr.
Pige på 3½ taler med sig selv
Min yngste datter på 3½ taler ofte højt med sig selv, hvilket jeg ikke kan mindes at hendes storesøster nogen sinde har gjort.
Hun taler højt, når hun leger, men kan også finde på at tale højt med sig selv, når hun skal gøre noget og lyder nærmest som mig! :-) F.eks. kan hun sige til sig selv 'Nu skal du tage blusen på' eller 'når strømperne er våde skal man tage tørre strømper på' osv.
Hvorfor gør hun det?
Tak for en i øvrigt rigtig god brevkasse.
Mange hilsner fra Anne-Mette