Brev:
Manglende tænder 1 år
16. august 2004
Alder:
12 mdr.
Manglende tænder 1 år
Min datter bliver snart et år, men har endnu ikke fået nogen tænder. Andre børn i mødregruppen har masser at tænder, en har endda fået en kindtand, men min pige har ingen tænder overhovedet.
Hvornår kommer tænderne og hvad skal jeg gøre ved det og skal jeg ringe til tandlægen?
Hilsen MM