Brev:
Brok under middagen
10. oktober 2011
Alder:
7 mdr.
Brok under middagen
Hej Helen.
Når min dreng får mad så brokker han sig helt vildt, det virker som om han er utålmodig og ikke kan vente til næste mundfuld, men nogle gange vil han næsten ikke have noget og det respekterer jeg jo selvfølgelig, og når han ikke vil have mere, fortsætter han med at lave broklyde, det er virkelig ikke til at holde ud at høre på og det er stort set hver gang han får mad. Hvad kan det dog skyldes?
Han har stort set gjort det siden han startede på skemad da han blev 6 mrd.
Giver vand så han får slukket tørsten, og har ikke fornemmelsen af at det er fordi han ikke kan lide maden, laver det hele fra bunden. Håber det går over på et tidspunkt.
Han er en glad dreng men er også en lidt utålmodig dreng der helt sikkert godt kan finde ud af at sige fra hvis der er noget der ikke passer ham.
Hilsen