Brev:
At spise
10. oktober 2011
Alder:
7 mdr.
At spise
Kære Helen
Jeg og en anden har diskuteret om det at spise/tygge/synke er noget barnet kun kan lære ved at øve sig, altså learn by doing eller om et barn der eksempelvis kun blev ammet til det var 9 måneder ville kunne starte med at spise fx. små rugbrødsbidder...
Håber du forstår mit lidt anderledes spørgsmål ;)
Hilsen Julie