Brev:
Bananer, bananer, bananer ...
28. juli 2011
Alder:
14 mdr.
Bananer, bananer, bananer ...
Hej Helen.
Lige et lidt fjollet spørgsmål herfra os i sommerregnen.
Vores dreng er blevet helt afsindig vild med bananer, han snupper dem selv hvis vi ikke er opmærksomme og skrælder dem og kan spise en banan på 2 sek.
Han er generelt glad for mad og har haft en broccolifase også hvor vi nærmest skulle gemme broccolien lidt på middagsbordet for ellers ville han KUN spise det.
Broccolien var nemmere at håndtere, da den jo kun dukkede op på bestemte aftener, bananer VED vores dreng vi har og han kræver dem konstant (dvs. til samtlige måltider, snacks osv).
Vi synes det var lidt sjovt i starten, men jeg tænker jo lidt at man ikke kan indtage så voldsomt mange bananer (han spiser også andet mad og er meget lidt kræsen).
Hvor langt skal vi lade den her bananmani køre.
Må han fx få 2 om dagen (det har han faktisk fået de sidste par dage).
Vi er opmærksomme på at bananer har en stoppende effekt, men ind til videre har vi ikke haft problemer på den front :)
Go sommer til dig, vi håber på lidt sol her i Kbh, mon ikke det kommer snart :)
Kærlig hilsen
Nanna.