Brev:
Laktulose - 7 mdr.
2. maj 2011
Alder:
7 mdr.
Laktulose - 7 mdr.
Hej Helen
Har lige et spørgsmål mere. Men for at det ikke blev alt for meget får du lige en ny mail.
Har lige trappet vores datter ud af laktulose, men ved ikke om det var for tidligt. Syntes hendes afføring var blevet normal igen på trods af der kun kom en portion hveranden dag ca og begyndte nedtrapning. Synes nu at det virker lidt hårdt igen allerede??? Kan jeg bare starte op igen og er så fortsætte lidt længere?
Hun fik efter aftale med vores egen SP 5 ml om dagen. Trappede dette ned til halvdelen et par dage og så ca 1 ml et par dage før jeg stoppede helt.
Kan den lidt hårde aff evt skyldes at hun ikke får nok væske Jf tidl brev?
Min fantastisk gode sundhedsplejerske til vores første barn sagde at det var bedre med laktulose end at proppe ham med sveskemos... Hvad er din holdning til dette?
Venlig hilsen
Mette