Brev:
Vågner efter 45-60 minutter
2. maj 2011
Alder:
7 mdr.
Vågner efter 45-60 minutter
Kære Helen.
Vi er fornylig begyndt at lægge vores datter i sin egen seng (tremmeseng, som står ved siden af vores seng) efter hun har ammet om aftenen.
Jeg ammer (begge bryster). Hun tages op / vågner hvis hun skulle være faldet hen. Hun falder til ro i min arme - øjnene begynder at lukke sig, og når de er næsten lukkede, så bliver hun lagt ned. Sommetider må denne proces gentages 4-5 gange over 10-20 minutter, før hun falder i søvn, når hun bliver lagt ned. Hun græder dog ikke på noget tidspunkt.
Efter ca. 45-60 min vågner hun.
Det forstår jeg ikke, for jeg ved, at hun har fået mad ved begge bryster, at hun ikke sov, da hun blev lagt i egen seng, så hun ved, hvor hun er.
Det har stået på i to uger nu. Burde hun ikke kunne sove et længere stræk?
Hilsen