Brev:
Hvornår skal vi lære vores datter af falde i søvn selv?
12. maj 2010
Alder:
13 mdr.
Hvornår skal vi lære vores datter af falde i søvn selv?
Hej Helen,
Jeg vil gerne høre din mening om hvornår det er et godt tidspunkt at lære min datter at hun bliver puttet og så selv skal lære at falde i søvn (det tager alt fra 10 min. til 2 timer at få hende til at sove). Og om hvorvidt jeg skal vente til efter 14 mdr. springet?
Med venlig hilsen
Annette.