Brev:
Søvn og mælkebehov
16. marts 2010
Alder:
8 mdr.
Søvn og mælkebehov
Hej Helen
Vores datter er nu 8 1/2 måned og sover i vores soveværelse. Hun ammes ca kl. 18.30 og får en flaske modermælkserstatning ved 20 tiden og bliver derefter lagt i seng - for det meste uden problemer.
Så ammes hun igen mellem 23 og 24 - og igen ved 3 tiden og mellem 5 og 6. Er det på tide at stoppe med at give hende mad om natten? Og hvis ja, skal hun så ikke have noget fra kl. 20 til næste morgen?
Vi påtænker også at hun skal ind og sove på sit eget værelse. Er det så bedst at gøre begge dele på en gang, eller skal man tage en ting af gangen?
Med venlig hilsen